تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ردپای قتل در مرگ مرموز بلاگر مشهدی | طلا خودکشی کرد؟

مرگ بلاگر مشهدی در حالی رخ داد که شک و شبهاتی را به دنبال دارد به طوری که برخی به خودکشی و برخی به جنایت آن اذعان می‌کنند. در زیر جزئیات مرگ طلا، زن جوان را می‌خوانید.

مرگ بلاگر

رویداد۲۴ هفت صبح نوشت: خبر مرگ عجیب و مرموز طلا، بلاگر مشهدی در چند روز گذشته در فضای مجازی وایرال شده است. طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برند‌های مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت و برای کسانی‌که طرفدار لوازم آرایشی و برند‌ها هستند، شناخته شده بود. اما کسی از مشکلات خانوادگی او با خبر نبود. غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس در هاشمیه مشهد واقع در بلوار صارمی، خیابان صارمی ۲۳ خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.

ماجرا چه بود؟

طلا حوالی بعدازظهر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با پژو ۲۰۷ خود وارد پارکینگ برج لوکس می‌شود. او از قبل با یکی از اقوامش قرار ملاقات داشته. به محض اینکه به محل قرار می‌رسد همسرش، با او تماس گرفته و می‌گوید در پایین برج است و طلا هم از بالا انگار او را می‌بیند و به سرعت تصمیم به ترک محل می‌گیرد. اما به‌جای پارکینگ به روف گاردن رفته و خود را از طبقه هفتم به پایین پرتاب می‌کند؛ به طوری‌که صورتش به قدری آسیب می‌بیند که قابل شناسایی نیست. البته این گفته‌هایی است که مرد خویشاوند طلا به ماموران گفته.

رباره همسر این بلاگر نوشته، همسر طلا بعد از اینکه همسرش به پایین سقوط می‌کند، بی‌حال می‌شود و بعد از اینکه به هوش می‌آید، به ماموران در شرح ماوقع می‌گوید: «مشکلاتی با همسرم داشتم و آن روز با توجه به ردیابی که از قبل روی خودرو پژو ۲۰۷ نصب کرده بودم، به تعقیب همسرم پرداختم تا اینکه وارد پارکینگ این ساختمان شد. بعد با او تماس گرفتم و موضوع را گفتم که دقایقی بعد این حادثه اتفاق افتاد».


بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک ترور خونین یک بلاگر مشهور عراقی


بررسی محل حضور این زن در این ساختمان تیم جنایی را به طبقه دوم کشاند، خانه‌ای لوکس با سه اتاق خواب. ماموران در حالی وارد این محل شدند که مردی، خود را در آنجا مخفی کرده بود. بررسی‌های بعدی نشان داد که او از آشنایان خانوادگی فرد جان‌باخته بوده و ارتباط خانوادگی با هم داشته‌اند. در ادامه این فرد تلاش کرد تا ارتباطش با طلا را یک ارتباط معمولی قلمداد کند و مدعی شد که این خانه متعلق به یکی از دوستانش است که در کانادا زندگی می‌کند و به او سپرده تا گاهی به خانه سر بزند.

«وقتی طلا به من زنگ زد و گفت با شوهرش به مشکل خورده و با هم دعوا کرده‌اند، من در این خانه بودم و از او خواستم اینجا بیاید و صحبت کنیم. وقتی رسید، هنوز چند دقیقه نگذشته بود که شوهرش زنگ زد و گفت، او را تعقیب کرده و الان جلوی ساختمان است. طلا از پنجره بیرون را نگاه کرد و مطمئن شد که همسرش آنجاست و بلافاصله از خانه بیرون رفت که فکر کردم به پارکینگ رفته تا با خودرو از ساختمان خارج شود. اما چند لحظه بعد، صدای سقوطش را شنیدم و فهمیدم خودش را از روف‌گاردن به پایین انداخته است.»

مرگ مرموز یا خودکشی؟

طبق شواهد اسنادی که رسانه‌های محلی در مشهد منتشر کرده‌اند، این مرگ، جنایت نبوده است، بلکه طلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست خودش اقدام به پریدن کرده است. تحقیقات تیم جنایی با حضور کارشناسان پزشکی قانونی در محل نشان داد که هیچ آثاری از درگیری روی جسد وجود ندارد و عدم وجود مدرکی که نشان دهد کسی او را از پشت‌بام به پایین پرت کرده، تیم جنایی را مطمئن کرد که با یک پرونده خودکشی روبه‌رو است.

بنا بر این گزارش البته با توجه به شکایت شوهر متوفی، مرد طبقه دوم دستگیر و به همراه پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک تحویل شد تا به پرونده رسیدگی شود. به‌هرحال، اثری که نشان دهد این واقعه یک جنایت بوده، پیدا نشد و قاضی صفری دستور انتقال پیکر متوفی به پزشکی قانونی را صادر کرد تا آزمایش‌های مربوط به سم‌شناسی آن آماده شود و مشخص شود این بلاگر معروف در لحظه خودکشی تحت تاثیر داروی خاصی بوده یا نه.

البته در فضای مجازی نیز عده‌ای از ماجرای اختلاف طلا و همسرش نوشته‌اند و می‌گویند شاید در لحظه‌ای که همسرش در پایین ساختمان منتظرش بوده به دلایل روحی و آشفتگی، اقدام به خودکشی کرده. باید آزمایش‌های سم‌شناسی به نتیجه برسد تا مشخص شود پای یک قتل درمیان است یا ...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان